olyan készségeket hív elő és fejleszt, mint az együttműködő készség, összpontosítás, helyes testtartás, testtudat, kitartás, figyelemmegtartás, kreativitás
fokozódik a tudatosság, a gyerekek képesek lesznek érzékelni a külvilág, valamint saját testük és belső világuk jelzéseit
segít az összpontosításban- fejleszti a memóriát
a szervezet öngyógyító folyamatait serkenti
fejleszti a kreativitást
segít a feszültségoldásban, a stressz által okozott gócok feloldásában
Ebben az életkorban elsősorban a játéké a főszerep. Az órák 35-40 percesek. A gyerekekkel együtt egy mesét játszunk el, melyben sokféle állattal ismerkedünk meg, akiket meg is jelenítünk. Az ászanákat nem tartjuk ki sokáig. A gyerekek sok kúszó, mászó mozdulatot végeznek. Nagy hangsúlyt fektetünk a taktilis területek fejlesztésére is. Foglalkozunk a finommotorikával és persze a nagymozgásos játékok is teret kapnak. A gyerekek a gyakorlás után egy rövid relaxációval mélyítik el a megszerzett tudást.
Ebben az életkorban is sok a játék, ám az órák nagy részében a gyakorlásé a főszerep. Az órák 45 percesek. Itt már több légző és koncentrációs gyakorlatot végzünk. Az iskolai órák ellensúlyozásaként sok a tartásjavító ászana. A jobb és a bal agyfélteke működését is próbáljuk összehangolni, aktivizálni, együttes, harmonikus munkára szoktatni. Ők igénylik legjobban a páros- és csoportos gyakorlatokat, a bizalomjátékokat, melyek érzelmi intelligenciájukat, és a kapcsolatteremtést is fejlesztik.